Livrare si plata

Cumpara produse romanesti lucrate manual si fii ambasador al portului si traditiilor romanesti!

Livrarea produselor
Livrarea produselor se face oriunde in tara (Romania), prin intermediul firmelor de curierat colaboratoare.

TERMENUL de LIVRARE al produselor aflate in stoc este cuprins intre 24 de ore si 5 zile lucratoare. Daca obiectul comandat nu este pe stoc, se poate realiza intr-o perioada cuprinsa intre 5 si 45 zile (in functie de complexitatea modelului, marime, culoare, etc).

Livrare internationala :

Pentru Europa sau alte continente livrarea se face prin Posta Romana, termenul de livrare fiind cuprins intre 5 -21 zile


prin posta atlassib in Europa, este un serviciu de curierat rapid, international, oferit prin toate agentiile ATLASSIB din Spania, Anglia, Portugalia, Franta, Italia, Austria, Grecia, Belgia, Olanda si GermaniaDanemarca, Suedia, dar numai cu ridicarea coletelor din agentiile respective, puteti consulta linkul alaturat :  http://www.postaatlassib.ro/retea-agentii/europa/, tarif fix 19 euro/ 21dolari, pt. colete pana la 10 kg.
prin posta romana, este vorba de celelalte locatii extracomunitare, puteti consulta linkul alaturat 
http://www.posta-romana.ro/posta-romana/produse-si-servicii/Personal_subpagini/Marfuri/Internationale/Prioritare-Neprioritare.html, tarif fix 39 euro sau 43 dolari.

 

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

Iatraditionala isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Iatraditionala care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Iatraditionala fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Iatraditionala de la acest client.



Modalitati de plata 

Pentru comenzile efectuate din Romania aveti la dispozitie modalitatea de plata prin card, sau ramburs la livrare. Pentru comenzile efectuate din afara tarii, plata se poate efectua prin card sau prin transfer bancar. In cazul platii cu cardul online, pe extrasul dumneavoastra de cont, plata va aparea cu numele "OnlinePay".

NOU! Plata in rate prin Star Card de la Banca Transilvania!

imagine

Plateste cu Star Card de la Banca Transilvania pe IaTraditionala.ro si beneficiezi de:

- 4 RATE fara dobanda pentru orice plata, daca alegi plata in rate

- 0.3% din valoarea cumparaturii in Puncte Star, daca alegi plata integral                  

Perioada de gratie de pana la 56 de zile – valabila pentru toate tranzactiile (plati la comercianti - integral sau in rate, ridicari de numerar, plati de utilitati etc).

Sunt incluse in programul Star Card  cardurile de cumparaturi:  Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Flying Blue Classic, Flying Blue Premium, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue Classic si Visa Flying Blue Premium

Nu ai inca imagine? Aplica acum pentru un card de cumparaturi Star:

-  In orice unitate Banca Transilvania

-  Online pe www.starbt.ro

-  Telefonic la Call Center BT: 0264 594 337 – pentru retele mobile sau din strainatate; 0800 80 CARD (2273) – din reteaua Romtelecom



Garantia produselor

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala.
 
Informatii despre RETURUL produselor cumparate

 Clientul Ia Traditionala  poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii: 

 - Coletele prezinta deteriorari severe;
 -  Produsele au fost livrate / facturat gresit;
 -  Produsele prezinta defecte de fabricatie;
 -  Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
 -  "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
 Clientul se obliga sa notifice Ia Traditionala, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
 Clientului care a notificat Ia Traditionala  ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Ia Traditionala considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
 Clientul Ia Traditionala nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 
 In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit.
 In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute  mai sus are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Odata ce coletul tau ajunge la noi si este scanat vei primi un email de confirmare. Dupa efectuarea controlului calitativ si cantitativ al produselor returnate vei primi un al doilea email cu detalii pe care te rugam sa le verifici cu atentie, intrucat pe baza acestor date se va efectua plata returului. Nu uita sa ne transmiti contul IBAN (precizand si titularul acestuia) pe adresa de email contact@iatraditinala.ro.

 In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, obligatoriu numai  in contul IBAN al clientului pe care acesta fie i-l transmite in formularul de retur fie prin e-mail.
In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
 In cazul in care Clientul care a returnat un produs si doreste inlocuirea acestuia cu un al produs iar Ia Traditionala nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului. 
 Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client. In cazul lipsei conformitatii

Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anuntati telefonic  pe email (contact@Iatraditionala.ro) intentia de a returna un produs/mai multe produse.

Produsul va fi returnat NOU, neutilizat, nespalat sau ajustat. In caz contrar ele pot fi reexpediate clientului.

De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, spalari, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Produsele trebuie returnate prin curier rapid. Puteti face returul prin orice firma de curierat (inclusiv Posta Romana), dar va recomandam pentru o mai buna desfasurare a procedurii de retur sa utilizati serviciide curierat. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Produsele pot fi returnate fara invocarea vreunui motiv. 

Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa factura, certificat de garantie, si formular de retur (varianta Word a formularului de retur se completeaza si se trimite fie pe email la contact@iatraditionala.ro, fie printata si trimisa in colet).

Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid. Comenzile care au fost ridicate de la sediul Iatraditionala.ro sau transportate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta**, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.

Daca nu ati reusit sa rezolvati vreuna dintre problemele dvs. cu unul dintre consultantii de vanzari  Iatraditionala, pe telefon sau email, pentru conciliere interna luati legatura cu Raluca Balan, ralucabalan@iatraditionala.ro